LogoMarket1

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

                                          انتخواب قـلاب مناسب جرثـقیل! (قیمت خرید فروش چنگک جرثقیل) –– قیمت خرید فروش قلاب جرثقیل

بـرای خرید لـوازم یـدکی جرثقیل  به قـسمت محصولات سالیار مارکت مراجـعه فرمـایید.

 انواع قلاب جـرثقیل

اگر به دنبال بهترین قلاب جرثقیل هستید، باید به جمله ای که سالهاست بین مردم تکرار شده و امروزه نیز شنیده می شود ،
اشاره ای داشته باشیم “پشت هر مرد موفق یک زن موفق است” البته امروزه این جمله کمی تغییر کرده و به  “پشت هر فرد موفقی یک شریک حامی است” تبدیل شده است.

همین مورد را می توان برای قـلاب و جرثقیل نیز استفاده نمود: ” پشت هر جرثقیل بزرگ ، یک قلاب فوق العاده وجود دارد.”

قلاب جرثقیل

امروزه جرثقیل ها همه جا کارایی دارند. جرثقیل ها تقریباً در هر صنعتی از ساخت و ساز گرفته تا تولید و حتی در حمل و نقل و تدارکات مورد استفاده قرار می گیرند.( قیمت خرید فروش چنگک  جرثقیل)

ما می خواهیم یک راز کوچک را با شما در میان بگذاریم: قدرت یک جرثقیل به قدرت قـلاب آن جرثـقیل بستگی دارد. آیا این موضوع را می دانستید؟– قیمت خرید فروش قلاب جرثقیل
شاید کمی تعجب کنید اما درست است، قدرت یک جرثقیل بسته به قـلاب آن است. قدرت جرثقیلی بسیار بزرگ به قدرت قلاب اش بستگی دارد.

اگر از قلاب قدرتمندی استفاده می کنید می توانید اطمینان حاصل کنید که طول عمر جرثقیل خود را افزایش داده اید. سوال اینجاست که چگونه می توانید بهترین قلاب را برای جرثقیل انتخاب کنید؟

– قیمت خرید فروش قلاب جرثقیل

انتخاب قـلاب مناسب برای جرثـقیل

انتخاب صحیح قلاب جـرثقیل به شدت به عوامل مختلفی بستگی دارد:

۱) نوع کاری که قرار است با جرثقیل انجام شود.

در صنایع مختلف از ماشین آلات به گونه های مختلف استفاده می شود. آیا دستگاه ۲۴ ساعته و هر روز کار می کند؟ آیا جرثقیل باید با تمام ظرفیت کار کند یا بیشتر اوقات بیکار است؟

۲)  بیشترین وزنی که توسط جرثقیل برداشته می شود

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب بهترین قلاب برای جرثقیل، تعیین بالاترین وزنی است که انتظار می رود جرثقیل باید در طول کار روزانه خود آن را بلند کند.
اطمینان از اینکه قلاب توانایی بالا بردن چنین وزنی را داشته باشد امری ضروری است. این امر در شرایطی که قرار است جرثقیل با بالاترین ظرفیت خود کار کند امری حیاتی محسوب می شود.

۳)  صنعتی که جرثقیل در آن کار می کند

هر جرثقیل در صنعت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و بنا به شرایطی که دارد ممکن است در معرض فرسودگی باشد, در این شرایط باید قـلاب به گونه ای انتخاب شود که با شرایط کاملا سازگاری داشته باشد.— قیمت خرید فروش قلاب جرثقیل

اطمینان حاصل کنید که برای هر جرثقـیل یک قـلاب خاص و مناسب با شرایط و کاری که انجام می دهد, انتخاب کرده باشید

 

انتخاب قـلاب جرثقیـل از فروشگاه سالیار مارکت

فروشگاه سالیار مارکت طیف گسترده ای از قـلاب های جرثقـیل اتوماتیک را متناسب با جرثقـیل ها در هر شکل و اندازه ای تولید می کند.( قیمت خرید فروش چنگک  جرثقیل)

رنج ظرفیت بالابری این قلاب ها از ۲۵۰۰ کیلوگرم (۵۵۱۱ پوند) تا ۲۵۰۰۰ کیلوگرم (۵۵،۱۱۵ پوند) می باشد. شما می توانید قلاب مورد نیاز جرثقـیل خود را به صورت سفارشی با ظرفیت بالابری مختلف و سازگاری با شرایط مختلف به این شرکت سفارش دهید.

قلاب جرثقیل - چنگ جرثقیل

قلاب های جـرثقیل ایمن

قلاب اتوماتیک برای افزایش ایمنی و افزایش بهره وری ساخته شده است. این قلاب ها کاملا بدون خطر طراحی شده اند. قـلاب اتوماتیک نمی تواند بار معلق را رها کند.– قیمت خرید فروش قلاب جرثقیل

برای این ویژگی از هیچ سنسور یا اجزای الکتریکی در قلاب استفاده نمی شود. اگر باری به صورت معلق باشد ، این گرانش است که از باز شدن قلاب جلوگیری می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *